UNGDOM

Dorte Thyregod Svendsen

SABUSLEDER OG UNGDOMSLEDER I ADVENTISTKIRKEN

Tlf. 4010 9264

Email: dts@sabus.dk

Velkommen til SABUS ungdom

Visionen for Adventistkirkens ungdomsafdeling er at lede unge mennesker til Jesus og til beslutningen om at følge ham. Vi ønsker unge må opleve en nærværende og levende kirke, som hjælper dem i deres personlige udvikling og tro, der leder til en personlig relation til Gud.

Vores ambition er ikke blot at være et internt socialt fællesskab, men også et aktivt element i lokalsamfundet, som kan dele ud af det, som vi har fået betroet – nemlig troen og kærligheden til vores frelser, Jesus Kristus. Du er altid velkommen til at kontakte SABUS ungdom, for at komme i kontakt med din lokale ungdomsgruppe.

Et aktivt fællesskab

Som medlem af ungdomsafdelingen får du rig mulighed for at skabe meningsfulde relationer, der kan hjælpe dig med at navigere i dit liv med Gud. Som organisation er vi inddelt i en række lokalforeninger, som selvstændigt arrangerer sociale og faglige arrangementer.

Landsorganisationen afholder jævnligt nationale begivenheder, hvor unge fra alle dele af landet har mulighed for at mødes. Ydermere er der nogle internationale begivenheder, som vi rejser til som en samlet gruppe fra Danmark.

Du er meget velkommen til at møde op til en af vores aktiviteter, hvis du har lyst til at se, hvad det vil sige at være en del af et hjerteligt kristent fællesskab.

Tag det personligt

Vidste du at SABUS cirka hver uge lægger et podcastafsnit ud? Du kan både lytte til Guttesnak med Zakarias og Nathaniel, Mere Mening med Maysie Forunderlige Undren med Anne-May og…

Læs artikel

Er du opdateret på podcasts?

Hvis du går og savner en introduktion til, hvad Bibelen går ud på, eller du måske synes, at du ikke kender så mange af Bibelens historier, som du egentlig gerne ville, så er der nu en ny podcast, der kan hjælpe dig på vej.

Læs artikel

Navigation af visninger

Begivenhed Views Navigation

I dag